آمدم که بگم تولدم مبارک
Sunday, January 10, 2010
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
من 30 سالمه توی یکی از شهر های جنوب کالیفرنیا با خانوادم زندگی میکنم اینجا از خاطراتم و هر چیز دیگه ای که از مغزم میگذره مینویسم
Sign by Dealighted - Coupons and Deals
5 comments:
تولدت مباااااااااااااارك نگين جون خودممممممممممم:-*:-*:-*:-*:-*
:x:x:X:X انشالا تولد 120 سالگيي :-*
:) tavalodet mobarak azizam...b akoli arezuhaye khub
ciao
mercccc
Hi Negin Jaan,
Happy Birthday!
Welcome back!
salam negin jan khoobi aziiiiiiizam...delam barat kheili tang shode bood
ghablan har bar miyoomadam pass mikhast man ham ke nadashtam nemitoonestam neveshtehato bekhoonam vali alan oomadam kheili khoshhal shodam...
tavalodet ham mobaraaaaaaak....booooooos
Post a Comment