یه پست قر و قاطی قبل عیدی
ما الان شاهد نشستن هواپیمای رئیس جمهور بودیم! همه هم همچین با افتخار نگاه کردیم که خدا میدونه!!! میشد از اینجا براش کف هم میزدیم!!! از همه جالبتر هلکوپترهایی بود که اطرفشو گرفتن من نمیدونستم فرودگاه اینجا انقدر بزرگه! به دوستم میگم پس ما هم یه جای اساسی خلبانی میکنیم ها!!! میگه آره بابا! بیا همین الان هم هلکوپتر رئیس جمهور پرواز کرد رفت!ا
وای اونقدر ننوشتم که نمیدونم اصلا چی بگم ...هفته پیش تولد دوست پسر یایا به خوبی برگزار شد ... به غیر از یک نفری که من خیلی یعنی یه چیزی میگم یه چیزی میشنوین خیلی ازش نا امید شدم!!! سر مسخره بازیهای که سر من و یایا درآورد و روز بعد به خودش هم گفتم و دلیل هاشم اصلا برام منطقی نبود ... بقیه جریان خوب بود! کازین صاحب تولد که باهاش زندگی میکنه هم کلی غذاهای خوشمزه پخته بود خیلی زحمت کشیده بود... به دوست دخترش گفتم واقعا خوش به حالت من میدونم چه کیفی میکنی!!!!ا
این هفته تعطیلی وسط ترم ما هست و من هیچ درس مرسی هم نخواندم ... برادرم هم اومده از نیویورک و خیلی حس درس خوندنم نمیاد... ولی باید دیگه کم کم دست به کار بشیم! فقط کار مفیدی که کردم اینه که هرروز ورزش کردم و الان میتونم بگم همه جای بدنم کوفته هست!ا
همیشه آخر سال که میشه من خودم و ارزیابی میکنم که چی کار کردم کجا بودم کجا میخوام باشم.... بعدش هی کارایی که پیش بردم و نبردم میاد تو ذهنم! الان خیلی خوشحالم که باز برگشتم دانشگاه ... خوشحالم که رابطهام با مامانم کمی بهتر شده هر چند هنوزم میزنیم تو خاکی... خوشحالم که چند تا کار داوطلبی که همیشه دوست داشتم بکنم و نمیکردم و کردم... خوشحالم که نسبت به پارسال انرژی بیشتری دارم و کمی شاد ترم ... ولی هنوز باید رو خودم کار کنم هنوز حسم اینه که اون آدم قبلی که بودم نیستم و هنوزم ته مونده های رابطه قبلی میاد و میره وا آزارم میده ... هنوزم بعضی شب ها گریه ام میگیره از نداشتنش با اینکه خیلی خیلی کمتر این اتفاق میافته... ولی هنوز کامل از مغزم نرفته... میدونم تقصیر خودم و خودشه که هنوز پرونده رو کامل نبستیم وهر از گاهی....بگذریم... خوشحالم که کارم و هنوز دارم با این وضعیت گند اقتصادی ولی ناراحتم از اینکه نشد ترنسفر کنم به یه کار دیگه یا یک جای دیگه... اینجا خیلی طولانی شده ولی چاره ای نیست و همینش هم ظاهرا باید خدا رو شکر کرد... خوشحالم که تونستم با دوستی که ازم دلخور بود و منم از اون دوباره آشتی کنیم و بازم نه کاملا مثل قبلنا ولی تا حدودی با هم باشیم! و امیدوارم سال جدید سال خیلی خوبی واسه همه شما دوستام باشه دلم میخواد سالی باشه که از همه دوستام خبرای خوب بشنوم و دوست دارم خوشبختی تک تکشون را با همه وجودم حس کنم ... امیدوارم به همتون خیلی خوش بگذره و روزگار به کامتون باشه!ا
3 comments:
عیدت مبارک باشه عزیزم
sale no mobaarkkkkk azizam.omidvaram sali por az shadi va salamati va hame chizaye khubi ke tu delet arezushuno dari baart pish biadddd. nazaninam koli mibusamet..
cheerss
sal no mobarak negin jonammm :-*:-*:-* omidvaram sale khobiiii dashte bashi azizam :x
Post a Comment