آقای عین!ا
امروز چه روز خوبیه... من سر کار نرفتم!!! اتاقم و جمع و جور کردم... یک وضعیت افتضاحی بود.. چونکه این کلاسم همش تحقیقه ( متنفرم از این کار!!!) اگه مثلا یک هفته اتاقم و ول بدم دیگه تا سقف پر کاغذ میشه که باید هی بپری از روش!!! الان خلاصه یکمی وضعیت معقولی پیدا کرده... بعدش هم چندین تا تلفن مهم باید میزدم که زدم! بعد از ظهر هم میخوام برم ابروها و ناخونام و یک صفایی بدم!! بعد از یک ماه!!! بعدشم اگه آقای عین برگشتن بریم یه دوری بزنیم!ا
آقای عین دوشنبه واسه یک کاری باید میرفت ارواین چونکه فرداشم باید اونجا می بود شب موند! دیشب برگشت که من کلاس داشتم! و امروز صبح هم باز رفته اونجا! من نفهمیدم چرا نموند همونجا دیشب!! دیشب هی وسط کلاسم باهم تکست بازی میکردیم بهش گفتم من شاید فردا نرم سر کار!!! آقای عین هم از زور حسودی فرمودن که من نه از کار کردنت سر درآوردم نه از مدرسه رفتنت!! هاها! منم گفتم آدم باید مولتی تسک کنه! تو بلد نیستی! وقتی سر کاری همش باید حواست رو مانیتور باشه چپ و راستت و هم نگاه نمی کنی!!! آقای عین هم گفتن بله آدم باید دل به کار بده و با همه وجودش کار کنه!!! البته منم خودم وقتی خیلی تمرکز کنم اگه سنگم از آسمون بیاد نمیفهمم! حالا هر چی! من میگم بابا کار ما الان خیلی اسلوهست کار کمه, فلان بسار... این بشر اصلا نمیفهمه!!!ا
دوستهای قدیمیم که اینجا رو میخونین این ماجرای آقای عین و خیلی جدی نگیرینا!!! و فکر نکنین خبری!!! نه! فعلا فقط جنبه تفریحی قضیه هست و اینکه تو فقدان بی آدمی یکی هست! حالا تا چند وقت دیگه باشه خدا میدونه ،،، مساله اینه که من و آقای عین باهم تفاوت سنی کمی زیادی داریم! و تا حدودی هم متفاوتیم! شایدم همین باعث شد که به هم نزدیک بشیم! با اینکه به نظر آدم خوبیه ها ولی هم خودش هم من میدونیم این دوستی زیاد طولانی نخواهد شد! و به قول معروف دوامی نداره! من خودم بیشتر واسه جدا شدن از بند گذشته هست که باهاشم! اونم اونجوری که بوش میاد زیاد اهل رابطه جدی نیست! خلاصه اینجوریست!ا
آدم وقتی با یکی تازه آشنا میشه طول میکشه که خودش و باهاش مطابق کنه .. خیلی چیزا رو نمیدونی خیلی عادتا رو نمیدونی همه چیز جدیده ،،، یکی خیلی تو شعر و موسیقیه یکی تو فیلم و یکی خیلی تو ورزش و یکی کامپیوتر بعدش کم کم میبینی که تو هم با این آدمی که عاشق فیلم دیدنه نشستی و در عرض یه روز سه تا فیلم دیدی!!! یا مثلا بحث فلسفی کردی ( که البته بیشتر گوش دادی!!) خلاصه اول هر رابطه ای کلا جالبه!ا
برم به کارم برسم! چه قدر تعطیلی وسط هفته حال میده!ا
اوه ...من کلا اگه از وبلاگی خوشم بیاد میزارمش اینجا و از کسی هم اجازه نمیگیرم!! قبلا که وبلاگ خصوصی شد لینک این بغل و خودم و یه عده خاص فقط میدیدن و خیلی هاشون اصلا نمیدونستن من میخونمشون!!! حالا اگه کسی این بغل هست که نمیخواد باشه بهم بگه لطفا! اگه کسی هم میخواد لینک کنه اصلا اشکالی نداره من هم اگه وبلاگی و بخونم و خوشم بیاد حتما لینکش میکنم!ا
روز خوبی داشته باشین!ا
دوستهای قدیمیم که اینجا رو میخونین این ماجرای آقای عین و خیلی جدی نگیرینا!!! و فکر نکنین خبری!!! نه! فعلا فقط جنبه تفریحی قضیه هست و اینکه تو فقدان بی آدمی یکی هست! حالا تا چند وقت دیگه باشه خدا میدونه ،،، مساله اینه که من و آقای عین باهم تفاوت سنی کمی زیادی داریم! و تا حدودی هم متفاوتیم! شایدم همین باعث شد که به هم نزدیک بشیم! با اینکه به نظر آدم خوبیه ها ولی هم خودش هم من میدونیم این دوستی زیاد طولانی نخواهد شد! و به قول معروف دوامی نداره! من خودم بیشتر واسه جدا شدن از بند گذشته هست که باهاشم! اونم اونجوری که بوش میاد زیاد اهل رابطه جدی نیست! خلاصه اینجوریست!ا
آدم وقتی با یکی تازه آشنا میشه طول میکشه که خودش و باهاش مطابق کنه .. خیلی چیزا رو نمیدونی خیلی عادتا رو نمیدونی همه چیز جدیده ،،، یکی خیلی تو شعر و موسیقیه یکی تو فیلم و یکی خیلی تو ورزش و یکی کامپیوتر بعدش کم کم میبینی که تو هم با این آدمی که عاشق فیلم دیدنه نشستی و در عرض یه روز سه تا فیلم دیدی!!! یا مثلا بحث فلسفی کردی ( که البته بیشتر گوش دادی!!) خلاصه اول هر رابطه ای کلا جالبه!ا
برم به کارم برسم! چه قدر تعطیلی وسط هفته حال میده!ا
اوه ...من کلا اگه از وبلاگی خوشم بیاد میزارمش اینجا و از کسی هم اجازه نمیگیرم!! قبلا که وبلاگ خصوصی شد لینک این بغل و خودم و یه عده خاص فقط میدیدن و خیلی هاشون اصلا نمیدونستن من میخونمشون!!! حالا اگه کسی این بغل هست که نمیخواد باشه بهم بگه لطفا! اگه کسی هم میخواد لینک کنه اصلا اشکالی نداره من هم اگه وبلاگی و بخونم و خوشم بیاد حتما لینکش میکنم!ا
روز خوبی داشته باشین!ا
6 comments:
aghaye ein mokhafafe chie? :D ali? abbas? einollah? abbas gholi? arshia?
khastam begam aghaye eun hamoon MOLAYE SABZ pooshe ke didam khodet javab bady :)
atefeh jan: hehhe!!! yeki az gozine hat doroste!!!!
bahareh: molaye sabz poosh hanooz kashf nashode vase man! still lookinge!!
Negin junammmmm!!!
hala daramm poste ghablio migirammmm:))
albateh age be jade khaki nazade bashammmm:))
beza akharin post ham bekhunam.....
esmesh alie :D .. dorose ?
.
adam filmi bashe kheili behtare ta falsafi o ahangi :d
ba film mishe tu 1 saat o nim ye ketab ro did :D o be ye falsafei beresi :D
june man in film kaza belanka ro bendazin dur
khodam vasatun film 2009 mifrestam :D
Post a Comment