سال نو مبارک!
امیدوارم که سال ۱۳۹۰ سال خیلی خیلی خوبی باشه واسه همه شما دوستای عزیزم!
من عاشق سفره هفت سین چیدنم یک حس خوبی به آدم میده احساس میکنی با تک تک چیزایی که رو میز میزاری یک نشونه میزاری که سال جدیدت وبهتر از پارسال داشته باشی ایشالا که سالی پر از سلامتی صلح و صفا و صمیمیت و خوبی و خوشی باشه و قدر همو بدونیم و به هم کمک کنیم هوای همو داشته باشیم و امیدوارم به همه چیزایی که دوست دارین برسین
مامی جان یکشنبه داره میره پیش مامی جانش که دستشو بگیره بیاره... هر چی بگم چقدر هممون هیجان زده و خوشحالیم کم گفتم ... امیدوارم این سه هفته زودتر بگذره و باهم بیان
هزارتا چیز میخواستم بنویسم ها! الان یادم نمیاد! اینجام که به مبارکی فیلتر و کسی نمیبینه ... ! پس فعلا تا همین جا باشه بقیش واسه بعد!
دوستتون دارم و سال نو مبارک!
امیدوارم که سال ۱۳۹۰ سال خیلی خیلی خوبی باشه واسه همه شما دوستای عزیزم!
من عاشق سفره هفت سین چیدنم یک حس خوبی به آدم میده احساس میکنی با تک تک چیزایی که رو میز میزاری یک نشونه میزاری که سال جدیدت وبهتر از پارسال داشته باشی ایشالا که سالی پر از سلامتی صلح و صفا و صمیمیت و خوبی و خوشی باشه و قدر همو بدونیم و به هم کمک کنیم هوای همو داشته باشیم و امیدوارم به همه چیزایی که دوست دارین برسین
مامی جان یکشنبه داره میره پیش مامی جانش که دستشو بگیره بیاره... هر چی بگم چقدر هممون هیجان زده و خوشحالیم کم گفتم ... امیدوارم این سه هفته زودتر بگذره و باهم بیان
هزارتا چیز میخواستم بنویسم ها! الان یادم نمیاد! اینجام که به مبارکی فیلتر و کسی نمیبینه ... ! پس فعلا تا همین جا باشه بقیش واسه بعد!
دوستتون دارم و سال نو مبارک!
4 comments:
Hi Negin jaan,
Happy nowruz, I wish you health, love and happiness in this new year and i hope all your dreams come true.
mersi azizammmm vase to o khanevade aziate o pesaraye goletam sal kheily khooobi bashe
Sale no mobarak Negin junam. Sofreh haftsinnetam aliiiii bud, kheilii ghashngg bud. i love itt.
..............
Chera webloge to filter shodee? ina kolann tatilann... az sayeh khodeshunam vahshat daran!
mersi mayra khoshgelam ... sale nooo kheily moabaak bashe khanoomi
kolan blogspot engar filtere na faghat webloge man
Post a Comment