امشب یکی از شب های هیجان انگیز زندگیم بود! دوست هام دست به یکی کرده بودن و منو واسه تولدم سورپریز کرده بودن! و من تا نیم ساعت گیج و منگ بودم که چی شد؟ اینا چه جوری با هم به این باحالی دست به یکی کردن و من و سر کار گذاشتن!ا
خیلی همشونو دوست دارم خیلی زیاد ، جای چند نفر خیلی خالی بود مامانم اینا ، داداش گلم ، دوست جونم که ایران هست و اونی که کانادا هست و اونی که جورجیا هست! سونیا اگه نرفته بودی کانادا تو رو هم به هر بساطی بود پیدا کرده بودن:)) ا
به قول معروف
I am so blessed to have each one of you....
دلم میخواست الان تا این حس و دارم اینجا بنویسم که چقدر از داشتن این دوستام خوشحالم وچقدر همشون برام عزیزن چقدر دوستشون دارم و قدرشون و میدونم .....فردا کل ماجرا رو مینویسم.... احساس میکنم چقدر خوشبختم از داشتن این دوستای خوبم .....ا
به قول معروف
I am so blessed to have each one of you....
دلم میخواست الان تا این حس و دارم اینجا بنویسم که چقدر از داشتن این دوستام خوشحالم وچقدر همشون برام عزیزن چقدر دوستشون دارم و قدرشون و میدونم .....فردا کل ماجرا رو مینویسم.... احساس میکنم چقدر خوشبختم از داشتن این دوستای خوبم .....ا
لطفآ بچه هایی که فیس بوک هستین اشاره به این موضوع نکنین چونکه من به دلایلی بعضی ها رو دلم نمیخواست ببینم و خوب دعوت نشده بودن!!! ا
happy early birthday to me :))
1 comments:
نگین جونممممم تولدت مباااااااااارم عزیززززم:-*:-*:-*:-*
بووووس بووس عزیز دلمم
Post a Comment