Tuesday, June 02, 2009


حالم خرابه... این دومین بار که از سال جدید به این شدت مریض شدم... فکر نکنم فردام بتونم برم سر کار! تازه من امسال فلوشات هم مثلا گرفتم مثل هر سال... ولی‌ ظاهراً فایده ای نداشته این بار! امروز رفتم پیش دکترم که نبودش مجبور شدم برم اورژانس ... اینجا اورژانس رفتن انقدر دنگ و فنگ داره که خدا میدونه خوشبختانه خلوت بودش و کار منو زود راه انداختن! فشار خون و ضربان قلب و یه مشت آزمایش و بعدم یک دکتر بسیاااااار خوشتیپ منو دید و گفت گلو و گوشم چرک کرده و برام آنتی بوتیک نوشت و بعدشم یه خانوم دکتری اومد و بهم یک قرص آنتی بیوتیک داد که همونجا بخورم و چند تا سوال دیگه و دوباره فشار خون گرفت و یه مشت سوال دیگه و خلاصه واسه همه اینا من پنجاه دلار ناقابل به خاطر رفتن به اورژانس مجبور شدم پرداخت کنم! اگه اون دکتر بگم چی‌ چی‌ خودم بود اااای.... حالا احتمالا یه ۲۰۰ دلاری هم بیمه را پیاده می‌کنن! بچاپ بچاپیه ها!ا

بعدشم زنگ زدم به رئیسم که من حالم هنوز بده... ۲۰ ساعت هم بیشتر از ساعت هایی که واسه مریضی می‌تونم بگیرم نمونده! یعنی‌ دو روز! و ۴ ساعت! چی‌ کار کنم؟ اونم گفتش که نگران نباش اول باید خوب شی و بعد بیای‌ اون مهمتره!!! حالا تو این هیرو ویری که من رئیسم عوض شده هم باید یک هفته مسافرت میرفتم و هم اینجوری مریض میشدم ... خلاصه یه مدلایی الان نگرانم! البته این رئیسم هم خیلی‌ خوبه ها... گفتش اگه فردام نتونستی بیای‌ اشکال نداره بعد ۸:۳۰ زنگ بزن بهم که من قبلش برم ببینم چه کار میتونیم واست بکنیم....دیگه فوقش اینه که از تعطیلی‌ هام باید مایه بذارم دیگه... چه حیف!ا

در راستای‌ فعلا خانه نشین شدن بنده دارم یک کتابی‌ که جز کادوهای تولدم از یایا و دوست پسرش بود میخونم خیلی‌ وقت بود کتاب فارسی‌ نخونده بودم هنوز اولشم.. یکمی گنگه هنوز نمیفهمم ماجرا چیه!! این ربطی به مریضی من یا کم شدن فارسیم نداره ها!!! اشتباه نکنید

شنبه جشن فارغ تحصیلی‌ شوشوی مژی هست خدا کنه من تا شنبه خوب شم

ترم جدیدم شروع شده کلاسه خیلی‌ خفن به نظر میاد ولی‌ چاره ایی نیست!ا

مردم از این آبریزی چشم هام... از دماغ آویزون بدتره به خدا!!!!ا

چشام میسوزه برم بخوابم باز!ا

4 comments:

mohammad said...

هان خو یه اردنگی میزدیش که اینقدر پول زیاد گرفتن ... :دی
حد اقل دلت خنک میشد :دی
.
خو حالا 2 روز می خوای استراحت کنیا ... این همه واسه تعطیلیانت غر نزن خو :دی
.
ابریزی چشم واسه چی ؟!

Nene said...

nemndioonam valla!! ye marazie dige inam vase khodesh!!!na khodagah geryeh mikoni!!!:d

mayra said...

bala dore khnaommmmii
movazebe khodet bahsoo khub esterahat konnn ok!!
mna hesabi dargire emtehanam daram mimimiram mmm be nuieeee:(

Nene said...

akhey azizam good luck khanoomi